close
آخرین مطالب
طراحی سیستم وبلاگدهی
loading...
YourAds Here YourAds Here

هدایای تبلیغاتی اسکار

بازدید : 12
چهارشنبه 8 شهريور 1396 زمان : 10:42

پنج مزیت هدایای تبلیغاتی در تاکتیک‌های بازاریابی را بررسی کرده ایم که امروز با شما به اشتراک می‌گذاریم.
این آمار را در نظر بگیرید: 52 درصد از افراد شرکت داده شده در یک تحقیق، اظهار کرده اند که ذهنیت آنها نسبت به یک شرکت خاص بعد از دریافت هدایای تبلیغاتی مثبت‌تر شده است و 50 درصد از این افراد به صورت روزانه از ای کالاها استفاده می‌کنند. کدام یک از روشهای بازاریابی شما نتایجی در حد و اندازه این ارقام داشته است ؟

هدایای تبلیغاتی

1- شناخت بیشتر از برند

یکی از اهداف اصلی هر کسب و کار چه کوچک و چه بزرگ شناساندن برند خود می‌باشد. چطور میتوانید کاری کنید که هم برند خود را در بازار رقابتی شدید به مشتریان بالقوه و بالفعل بشناسانید و هم کاری کنید که برند شما در خاطر آنها بماند ؟ یک راه خلاق بودن در روشهای بازاریابی است. استفاده از هدایای تبلیغاتی یک ابزار ساده برای افزایش شناخت از برند کسب‌وکار شما در بین مشتریان از طریق سفارشی‌سازی یک محصول با آرم خودتان که است بتوانند در زندگی روزمره از آن استفاده کنند و بدین ترتیب شما کاری کنید که همیشه شما را در گوشه ذهن خود به خاطر داشته باشند.

2- داشتن محدوده نفوذ گسترده با هزینه پایین

با داشتن بودجه محدود مشخص کردن اینکه کدام یک از ابزارهای بازاریابی شما مفیدتر بوده و کدام یک بیشترین تاثیر را داشته کار ساده‌ای نیست. هدایای تبلیغاتی با داشتن هزینه ارزان اما دامنه تاثیر بزرگ و طولانی‌مدت در زمینه سرمایه‌گذاری شما بسیار ارزشمند هستند. به خاطر داشته باشید که یک اهدایی کوچک راه مناسبی برای افزایش وفاداری مشتریان است. اگر شما مدیریت واحد فروش به مشتریان را در دست دارید دادن هدایای کوچک به همراه خرید به مشتریان یک راه خیلی خوب برای قدردانی از آنهاست

3- جایگزین مناسب برای کارت تبلیغاتی

اگرچه کارت‌های تبلیغاتی از آیتم های رایج و بسیار ارزشمند تجاری هستند، اما هدایای تبلیغاتی هم راه جالب و خلاقانه آیی برای گنجاندن اطلاعات تماستان می‌باشد.
به جای دادن صرفا یک کارت تبلیغاتی به مشتریان بالقوه، یک کارت به همراه یک کالای تشویقی حاوی برند خودتان بدهید. برای مثال اگر صاحب یک شرکت کامپیوتری هستید به همراه کامپیوتری که تعمیر کرده‌اید، کارت تبلیغاتی به همراه یک فلش مموری تبلیغاتیارسال کنید.

4- در معرض لمس بودن

وقتی پای بازاریابی به میان می‌آید خیلی مهم است که همیشه در معرض دید باشید. چطور میتوانید چیزهایی را که در کسب‌وکارها خود انجام می‌دهید بدون صرف هزینه‌های سرسام‌آور در جلوی چشم مشتریان قرار دهید؟ به این فکر کنید که مشتریان شما چه چیزهایی را میخواهند در اطراف شان داشته باشند. برای مثال اگر شما یک مرکز ماساژ دارید، در پشت کارت تبلیغاتی خود یک یادآوری کننده ملاقات بگذارید تا به مشتریان یادآوری کنید تا بدانند چه مواقعی باید دوباره مراجعه کنند. یا اگر صاحب یک کافه هستید به مشتریان خود دربازکن یا کاور بطری نوشیدنی بدهید.

5- ساختار بازاریابی قدرتمند

مجموعه راهکارهای بازاریابی شما شامل چه مواردی می‌شود ؟ فرض کنید اگر شما بخواهید بین خوردن یک نوع خاصی از پیتزا دو بار در طی هفته به عنوان ناهار و یا خوردن دو نوع متفاوت ناهار در هفته ، یکی را انتخاب کنید، چکار میکنید ؟ کدام را بر می‌گزینید ؟ مطمئن هستیم بیشتر شما تنوع را انتخاب می‌کنید. همین موضوع در مورد کسب‌ وکار کوچک شما هم صادق است. اگرچه داشتن هدایای تبلیغاتی مشخصی، بسیار مهم است اما هر از گاهی ایجاد تغییر در آنچه که برای شناساندن برند خود استفاده میکنید بسیار مهم است .
مثلا اگر می خواهید برای تبلیغات برند خود هدیه به مدیر شرکتی بدهید، می توانید ازساعت دیواری تبلیغاتی و یا ست مدیریت تبلیغاتی استفاده کنید.
استفاده از خودکار و لیوان تبلیغاتی بسیار پر ایتفاده و رایج می باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 90
  • بازدید کلی : 90
  • کدهای اختصاصی